Často kladené otázky

 

  • Mají brýle Lumiva vyměnitelné zorníky?

Modely Evo, Energy a Power disponují vyměnitelnými zorníky, zbylé modely nemají možnost výměny.

Videonávody na výměnu naleznete zde:

 

  • Je možnost využít dioptrických rámečků a kde případně zakoupit?

 U modelů Energy a Evo se dají dovnitř brýlí nasadit rámečky pro dioptrie – najdete v sekci doplňky

 

  • Dají se dokoupit náhradní zorníky?

U modelů Energy a Power je možnost dokoupit fotochromatické zorníky - najdete v sekci náhradní zorníky

Na test fotochromatických skel se můžete podívat níže:

- model Energy

- model Power

 

  •  Co je to fotochromatický zorník?

Fotochromatický neboli samozabarvující se zorník reaguje na aktuální světelné podmínky, a to tak, že v intenzivním světle skla tmavnou a naopak při nižší světelné intenzitě se mění na světlé. 

 

  • Jaké skla se dodávají v balení?

Součástí všech brýlí jsou různobarevné zorníky, které díky použití nejnovějších technologií poskytují vynikající optickou kvalitu s vysokým HD rozlišením a minimálním zkreslením. Samozřejmostí je ochranný UV filtr UV400. Dále je u modelů Power, Energy a EVO v balení přibalen náhradní zorník s polarizačním sklem

 

  • Co je to polarizační sklo?

Skla v polarizačních brýlích mají speciální filtr, který blokuje odražené světlo, díky čemuž bude vaše vidění i za ostrého slunečního svitu čisté. Polarizace totiž zabraňuje nepříjemným odleskům, které vznikají zejména při pohledu na vodní hladinu, mokrou silnici nebo na zasněžené plochy.

 

  • Jak poznám polarizační sklo?

Když vezmete dvoje polarizační brýle a dáte je za sebe, normálně přes ně uvidíte. Jakmile je ale pootočíte o 90°, neuvidíte nic.

 

  • Jaký je rozdíl mezi jednotlivými modely?

Jednotlivé modely se od sebe liší především tvarem a designem. Některé modely navíc nabízí vyměnitelné čočky (Evo, Energy a Power) a možnost nacvaknutí dioptrických rámečků (Evo + Energy).

 

  • Platba – jak můžu zaplatit?

Kartou, nebo bankovním převodem. Na dobírku neposíláme.

 

  • Kdy zboží dostanu?

Zboží expedujeme z České republiky do 24 hodin od zaplacení.

 

  • Jakou dopravu využíváte?

Využíváme služby dopravců PPL: doručení na adresu a do výdejních míst a Zásilkovnu:  Z-point (výdejní místa a boxy).

 

  • Mám úzký obličej, který z modelů bude pro mě nejvhodnější?

Pro typy s úzkým tvarem obličeje doporučujeme model EVO.

 

  • Jsou skla průhledné? Půjde mi vidět do očí?

Skla vypadají v reálu více zrcadlově a oči přes ně nejdou téměř vidět. Z úplné blízkosti půjdou oči lehce vidět a to navíc pouze z určitého úhlu.

 

  • Jaký je možný způsob platby?

- Apple Pay

- Google Pay

- Online platba kartou (okamžitá platba přes platební bránu Shoptet Pay)

- Převodem

- Rychlá platba před banku (bezpečný online bankovní příkaz se Shoptet Pay) 

 

  • Mohu brýle vrátit

Ano. Brýle je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu na vlastní náklady. Zboží musí být nepoužité a v původním balení. Formulář pro vrácení zboží naleznete v patičce naší webové stránky.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz